svibanj 10, 2017

Poziv za radionicu „Iskustva u provedbi projekata JPP-a u školstvu“, 26.5.2017.

Javno-privatno partnerstvo, kao alternativni model nabave, počelo se primjenjivati u Republici Hrvatskoj prije desetak godina, pretežno u području školstva i obuhvaća građenje (izgradnja, dogradnja, rekonstrukcija) i održavanje škola i školskih dvorana u Varaždinskoj županiji i Gradu Koprivnici i to na temelju nabave usluge raspoloživosti.

U odnosu na početnu fazu kada je fokus javnih tijela (partnera) bio usmjeren na pripremu projekata i zaključenje ugovora, u operativnom razdoblju, odnosno razdoblju provedbe fokus je usmjeren na ostvarivanje vrijednosti za novac poreznih obveznika u odnosu na tradicionalni model nabave, što prema istraživanjima pokazuje i svjetska praksa. Na temelju analize glavnih pokazatelja (financijskih i drugih) projekata u provedbi na području RH, dobiveni su rezultati koji će biti prezentirani u sklopu radionice, uspoređujući tako ustaljene predodžbe o JPP-u s argumentima koji proizlaze iz zaključaka istraživanja.

Nakon prezentacije projekata i rezultata istraživanja imat ćemo priliku poslušati neposredna iskustva kolegica i kolega koji su sudjelovali u cijelom procesu pripreme i provedbe JPP projekta i značaja za proračunsko planiranje. Također, po prvi puta u Hrvatskoj, dobit ćemo i uvid u kvalitativne učinke JPP-a: veću i bolju usmjerenost na primarnu zadaću škole a to je provedba školskih programa u odnosu na brigu o  održavanju školske zgrade.

Mjesto održavanja radionice: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Velika dvorana u prizemlju, Ulica grada Vukovara 78, Zagreb

Vrijeme održavanja radionice: petak, 26. svibnja 2017.g.

POZIV ZA RADIONICU 26V2017 fin

PROGRAM RADIONICE 26V2017

PRIJAVNICA ZA RADIONICU 26V2017

BDP (2016.) – 45, 58 milijardi € • BDP po stanovniku (2016.) – 10 929 € • Robni izvoz (2016.) – 12,3 milijarde € • Prihodi od turizma (2016) – 8,6 milijardi € • Prosječni tečaj (2016.) HRK/EUR – 7,5; HRK/USD – 6,8